Saturday, July 2, 2011

Sweet twenty!

Im now is a 20 years old girl.....!!!!!!!!!!
Aku sgt happppppppppyyyyyyyyy harini...Menghabiskan mase seharian dgn orang yg paling aku suka kat dunia ni..
Pagi2 lagi aku dah duk mengadap facebook,reply post2 happy birthday kt wall aku..then,tghari tu aku pon kuar date dgn my love MR. ABDUL LATIF utk menyambut befday aku..:D
I got a NEKLACE!! And i really love it..Its really nice..beautiful..cute..
He is amazing..sebagai seorang lelaki yg sabar menunggu selama ENAM JAM aku pegi saloon..aku bagi die sepuluh juta bintang!!!!!!!!!
Tapi aku betul2 kesal dgn ape yg jd hari ni..x sepatutnye kan aku wat die tunggu aku selama tu..kalau lelaki lain,mesti dah bising,or else dh tinggal kan je aku kat saloon tu sorg2..tapi die x..die sgguo tunggu aku..duduk kat sblh aku..sampai semuanye berakhir..apek saloon tu plak mcm cel*k*..kerje berdua je,tapi amik customer smpai 2ratus org..dah tu rambut aku plak yg asik pending jeeee.....gggggrrrrr
Lastly,dlm pkul 10 lebih gitu,die kuar untuk tapau kan aku makanan,supaye aku dpt makan kt kolej..maklumlah,kan kolej mawar tu bole masuk sampai pkul 11 je..memandang kan die takut aku x sempat makan,die pegi tapau kan nasi goreng ayam dua,dgn milo ais dua utk aku mkn berdua ngan anat dlm bilik..tapi die??die x beli nasi untul die pon...sebab die kate,die tak nak makan..kan sepatutnye malam tu aku dinner dengan die..tapi...emmm..takpelah..


Thats all from me today..
P/s: I LOVE U (ABDUL LATIF) <3 !

No comments: