Friday, October 22, 2010

Extreme Outdoor Expidition '10 (Hari Kejadian Part 1)

Nama Program : Extreme Outdoor Expidition '10
Nama Penganjur : Pelajar Diploma Pengajian Sukan SR113 semester dua
Tarikh: 8 hingga 14 Oktober 2010
Tempat: Kem Murni, Gua Tempurung, Gopeng Perak

Ken kali ini same seperti kem kami yg lepas,yak ni melibatkan semua pelajar Program SR113 semester dua daripada UiTM Shah Alam,Jengka,dan Kolej INSTEDT..
Hari pertama iaitu pada 8hb oktober,kami semua telah berkumpul di Dataran Kolej Kenanga Uitm shah alam.Kami semua di kuaranti di kolej ini sebelum meneruskan perjalanan ke Gopeng Keesokkan harinye..
Kami telah di bahagikan kepada 3kumpulan besar,iaitu Gunung Tahan,Gunung Ledang,dan Gunung Santubong..Di bawah gunung2 tadi pula terdapat 2 kumpulan bukit setiap satu nye..Di bawah gunung Ledang tedapat Bukit melawati dan Bukit Kepong..di bawah setiap bukit pula di bahagikan lagi kepada dua mengikut name sungai..di bawah Bukit Kepong misalnya terdapat Sungai Kesang dan Sungai Bernam yg merupakan sungai tempat saye bernaung..heheee
Pada malam tersebut,kami telah mengendalikan majlis Perasmian untuk program tersebut..Perkhemahan ini telah di rasmikan oleh Encik Norasrudin Bin Sulaiman iaitu ketua program bagi SR223..
Terdapat sedikit masalah semasa majlis tersebut seperti,masalah kerosakan amplifier..namun semuanya berjalan seperti biasa..
Setelah majlis tersebut tamat,kami telah di benarkan untuk tidur dan berehat utk menyydiakan diri keesokkan harinya..namun, kami masih perlu bergilir2 menjadi santry  pada malam tersebut..

No comments: